Akihabara! 7 Oktober

Åkte till Akihabara och träffade:
Mindy
Alexa
Eli
Mikei
Astrid
Hokuto
Taiki
Simon
 
Men blir det någon photoblast från Akihabara? Nope, sorry! Tog totalt 3 bilder! Yes! Varav jag tog 1 bild själv! Duktigt va? Märks att jag är en liten photograf... Vad bra att jag kan stava till fotograf. Svenskan börjar försvinna! (Anna, hjälp! :o)
 
Vad ska man säga om den här dagen... Vi träffades rätt tidigt i Akihabara gick runt, shoppade lite, käkade lunch, tog purikura (9 pers samtidigt, ganska trångt!) gick runt lite till, snackade, käkade middag i Shinjuku och drog hem! Härlig dag :D
 
(Jag, Hokuto och Taiki)
 
När jag kom hem träffade jag min värdfamiljs dotter - Yuko - Som var i Tokyo för att gå på en kompis bröllop! Väldigt speciell tjej, hon påminde mig om mig själv haha, fast det kunde jag ju inte säga till henne!
Ser fram emot att träffa henne igen :) När jag har lov någon gång från skolan ska jag åka och hälsa på henne i Osaka. Hon jobbar som skådespelare på Universal Studios!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Intressant att dottern påminner om dig ......skoj om du kan åka & hälsa på henne :)

2012-10-12 @ 11:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0