Avskedsfest

Igår hade jag min avskedsfest. Det var jättemysigt och alla mina närmaste vänner var där vilket jag var riktigt glad över. <3
 
När alla hade kommit beställde vi pizza, käkade, snackade och bara tog det lugnt hemma hos mig. Och eftersom det var söndag var alla såklart tvungna och gå vid lite olika tider. Vilket för mig betydde väldigt många jobbiga "hej då-n" i rad. Förutom till mina älsklingar Sofia, Kaede och Fanny som jag ska träffa vid olika tider imorrn en sista gång. För dagen efter imorgon... Åker jag till Japan!!!
 
Det är helt galet att det har gått så fort. I övermorgon, på onsdag, så flyttar lilla jag till Japan. Börjar misstänka att jag är lite galen och får några typiska tankar såsom: "Vad fan håller jag på med?", "Hur ska jag klara mig!?", "Eeeeeeeeeeeh.. va?", "Vad händer??????", "Jag kommer vara den dumma utbytesstudenten som ingen vill va med", "I ett helt år...", "Fuck.", "Eeeeeeh?", "SHIIIIT asså", "shitshitshit", "Nu händer det Linda, nu är det fan på riktigt", "Jag kommer klara mig... right?", "Panik panik panik", "Jag älskar min säng det här året utan den kommer bli tufft", "Jag kommer ha kjol på mig i stort sett varje dag...", "Tänk om  jag inte kan sova på flyget", "Hellooooo Jetlag!", "Tänk om jag inte känner igen min värdfamilj??!", "...Vad f-a-n ska jag säga när jag träffar min värdfamilj?", "Damn.", "Okej ta ett djupt andetag nu Linda... DET GÅR INTE!"
 
Till er som kom hem till mig igår vill jag bara säga: KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0