Packning = CHECK!

Hey duuuudes! Ville bara skriva om min packning litegrann. Packade i stort sett klart idag så tänkte skriva en lista på det jag slängde ner i klädväg:

Skor:
1 par sneakers
1 par vinterkängor
1 par ballerinaskor
1 par loafers (till skolan)
1 par dansskor

Strumpor:
4 par vita
4 par svarta
3 par svarta knästrumpor (till skolan)
ca 5st nylonstrumpbyxor

Trosor:
Tänker inte ge några specifikationer här då men 14 par blev det. Yeah, I have a lot of those.
Jag tror det är bättre att ha för mycket av speciellt underkläder i början för man vet inte hur det funkar med tvättmaskin o så där, alltså om man kan tvätta på en gång eller om värdfamiljen kanske har planerat in saker så man inte får tid att hinna tvätta. So yeah.

BH:
6 st "vanliga"
2 sport BH's

Byxor:
2 par shorts
2 chinos
1 par jeans
2 mjukisbyxor

Tröjor:
5 T-shirts
4 Stickade tröjor
1 tjocktröja typ hoodie
2 jeansskjortor
2 rutiga skjortor
2 vita skjortor (till skolan)
2 sovtröjor

Jackor:
1 jeansjacka
1 baseballjacka
(Höst/vinterjacka tänker jag köpa där)

Övrigt:
2 tröjor att träna/dansa i
1 par vantar
Solglasögon

Resväskan väger nu 17 kg och mitt handbagage kommer gå på ca. 7-8kg~ Vilket är precis lagom! En stor lättnad att packningen gick bra! Nästa steg: Avskedsfest för mina vänner imorgon den 26 Augusti! Och efter det... Bara 3 dagar kvar, har insett att det är på riktigt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0