Linda rensar garderoben!

Ett tips till alla er som funderar på att flytta utomlands ett längre tag - RENSA GARDEROBEN!
 
Det började jag med igår och ja... Det fanns ganska mycket som jag insåg att jag aldrig använder. Vissa grejer har jag inte ens använt en enda gång! Så vad gjorde jag? Jag plockade ut ALLT och sorterade bort det jag inte behöver ha kvar och la det på vår soffa. Sen sa jag åt mina vänner att de får komma och plocka det dem vill ha och ta med sig hem! :P Det som fortfarande är "fint"/bra skick tar jag gärna emot en slant för kanske en 10-20 kr inte mer. Det som är... mindre fint kan de få ta gratis hahaha x)
 
Så här ser det ut just nu i vårt vardagsrum:
i
 (klicka på bilden)

I soffan ligger det kläder, väskor, kepsar, bikinis, etc, etc...
Bredvid hänger det ca. 20st galgar med lite "finare kläder"
Sedan finns även en enorm kasse med skor!
Som sagt, först till kvarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0