スウェーデンの本を買いました!

Idag gick jag till Sweden Bookshop på Slottsbacken i Gamla Stan för att leta efter svenska böcker fast på japanska.
Jag köpte dessa två:



1. En guidebok om Stockholm (ストックホルム) på japanska.
2. En jättebra bok som jag kan rekommendera! Den finns på engelska också och heter "Sweden up north, down to earth" av Rickard Lagerberg och väger inte så mycket (bra att packa i resväskan alltså!) ändå innehåller den jättemycket och rolig info om Sverige! En superbra present till värdfamiljen :)

Nu ska jag snart ta en prommis hem till min storebror för att låna TEKKEN 6 ska nämligen hem och gamea hos en kompis ^_^ Sedan kanske min käre vän Sofia kommer förbi mig för mysigt sommarkvälls-balkongs-häng! Det är ju sommarlov trots allt!

pssst... TEKKEN är ett bra sätt att lära sig japanska faktiskt, de talar jättemycket japanska i TEKKEN 6 ;)

Alisa & Lili - Mina favoritkaraktärer i TEKKEN ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0