En liten update sådär - på en tooooorsdag?! (Uttala med Johan Glans-style)

Hej,
 
Idag blåste min kjol upp på väg hem från skolan när det gick en grupp med ca. 20 killar (från min skola) bakom mig. Skitkul va!!!
 
Från och med idag och fram till den 13 oktober kommer jag ha morgonträning kl. 8. Vi tränar hopprep inför sportfestivalen! Vi är ca. 20 tjejer från klassen som hoppar (samtidigt) :)
Häromdagen fick vi våra klasströjor som vi ska ha på oss på sportfestivalen (Bild kommer snart!) Jag ska ge er en ledtråd på hur den ser ut: En gorilla
XD
 
På söndag ska jag till Akihabara med Mindy, Mikei, Astrid, Taiki, Shin och Hokuto - 楽しみ!
 
Snart fyller jag år! (10 oktober) Har fått paket hemifrån Sverige... Svårt att hålla sig och inte öppna något...Mihihhi
 
Hmm... Jag vet att det finns fler nämnvärda saker som jag tänkt på under mina sovstunder i skolan (^^) Men alltid när jag ska blogga så har jag glömt bort dom! Typiskt mig ju! Ska börja skriva upp allt medan jag har det i huvudet så kommer ni få se mer innehållsrika inlägg!
 
Okeee, bai bai!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hopprep , det var väl inte igår du hoppade det !!!Låter skoj att hoppa så där många på en gång , när jag var liten hette det att man "hoppade klunga" så när nån fastande med repet mellan sin ben åkte den ut...så höll man på så tills 1 vinnare var kvar :)Nähä fyller du år ;) ;) Hmhmhm sovstunder ....ajabajja !Gorillatröja ??? ingen aning.....får vänta tills bild kommer.....kram kram

2012-10-04 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0