Cabin size please!

What's up!
 
Idag köpte jag en väska som jag ska använda som handbagage när jag åker till Japan. Den var så grym så jag måste blogga om den och visa bilder! Det är nämligen så att under mina första 3 dagar i Japan så kommer jag ju befinna mig på "Soft-Landing Camp" vilket betyder att jag behöver en liten packning inför de 3 dagarna medan min stora resväska skickas direkt från flygplatsen till min värdfamilj! :) (Fett lyx va?!)
 
Så låt mig förklara hur grym den här väskan är:
1. Den är lila
2. Den har massa olika fack stora som små!
3. Den har ett speciellt fack för laptop
4. Den har hjul + uppdragbart handtag precis som en liten resväska
5. ...Den kan förvandla sig till en ryggsäck!
6. Den är såkallad "Cabin size" = Du får ha den som handbagage på flyget
7. Den är i grym kvalité (Samsonite är märket, rekommenderar!)
Förklaring till de tre sista bilderna:
1.Jag har börjat spela piano igen, vilket är hur nice som helst! Piano är mitt favoritinstrument och när jag spelar piano försvinner jag in i min egen värld... Underbart.
2. Köpte bär på vägen hem! :D Gjorde det till ett nice mellanmål med vaniljyoghurt, jordgubbar och blåbär, yummy ^_^
3. Rea på Ur&Penn när jag var i stan med Manji :D Något jag har velat ha länge, ett smycke med fatimas hand. Nu är turen på min sida, det kommer gå bra från och med nu.

Kommentarer
Postat av: Sonja

omg fett avis på väskan HAHA, vill också ha en sån bara för det... XD

ÅÅH spelar du piano?!?! Hade ingen aning!! Kräver att du spelar för mig ok. <3

2012-07-13 @ 22:00:44
URL: http://sonjaijapan.blogspot.se
Postat av: Linda

Finns på Samsonite's affär :D Jag köpte den i Barkarby Outlet :) Haha yes det gör jag och ja det kanske går att ordna ^^ Nice att du också skaffat blogg nu! :) <3

2012-07-15 @ 20:11:35
URL: http://lindainjapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0