A Good Day!

Här är min dag sammanfattad i några bilder! Jag träffade Mindy och Sonja inne i stan idag, det är 2 av de andra tjejerna som ska med till Japan! Jättesköna, trevliga tjejer som jag ser fram emot att spendera 3 dagar i Tokyo med! Vi diskuterade allt mellan himmel och jord som har med Japan att göra, åt god mat på Wayne's Coffee, tog en chill promenad runt i Gamla Stan - Very nice! Sedan åkte jag hem till Anna och Onur som bjöd mig på number 1 thai food i Sumpan - utsökt! Resten av kvällen spenderade vi till att baka pajer och en jordbubbstårta, mysigt!
 
Och sist men absolut inte minst... Bilden på min värdfamilj kom fram i brevlådan igår! Här har ni dem för första gången, låt mig presentera Fumihiro och Hisako Hoashi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0