なんで?

Varför går jag inte och lägger mig? Börjar skolan tidigt imorrn men går inte och lägger mig utan jag sitter i soffan med laptopen i knät och gör vadå? - Jo, kollar på varenda litet forum jag kan hitta som har med utbytesstudenter å göra! Jag fattar inte själv vilket beroende det har blivit. Jag kan läsa om samma forumtråd flera ggr! Hahaha, är det här det man kallar utbtyesmania? Exchange studentのマニアかな。。。

Hittar inte heller en viss symbol på mac! Ni vet den snirkliga ormliknande symbolen, den som man sätter över spanska "N" fast man skriver den utan någon bokstav... I'm making no sense whatsoever!!! それでわ、おやすみなさい!

Yes, I have instagram /@linda_yolo
Follow me ね?

ps: jag googlade t.o.m "swirly symbol on mac" totalt misslyckad sökning såklart... herregud #tröttchey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0