メールを送りました!

Nyss skickade jag iväg mitt andra mail till min värdfamilj! Det kändes bra, inte alls lika nervöst den här gången! :D

Tänkte berätta lite om vad de skrev i sitt mail till mig ^^
De berättade hur gamla de var, att de hade 2 barn som är vuxna. En son som jobbar i Tokyo och en dotter som jobbar i Osaka! De sa att det här är deras första gång som värdfamilj så de har ingen tidigare erfarenhet av allt det här och hoppas att vi kan lära oss av varandra (gulligt va :D)
Sedan kände de tydligen rektorn på min skola så de berättade att de hade gått dit och pratat med honom och bett honom att "Snälla ta hand om Linda Etoh" x)
Jag bad de i mitt förra mail att skicka bilder på sig själva men de svarade med att ingen av dem kan datorer så bra så dem bad om min hemadress så de kan skicka bilderna hem till mig ändå ^____^

Jag blev jätteglad över deras mail!!! De verkar supersnälla och gulliga så nu ser jag verkligen fram emot att träffa dem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0