毎日勉強しなくちゃいけません!

Jag måste plugga japanska varje dag! That's the way it's going down om man vill lära sig ett språk.

Men nu ville jag bara blogga om hur mycket japanska jag har pluggat sedan sommarlovet har börjat, jag tar privatlektioner hos min lärare - Tomoka-sensei - och det går bra! Fast idag bombade hon mig med läxor T.T
Nu är det "Ganbatte!" som gäller för om ca 2 månader åker jag!!!

Jag har nu suttit från kl. 19-22 och bara pluggat! Och jag blev nyss klar med den sista läxan! I'm proud of myself ^_^

Med det säger jag おやすみなさい!God natt!


läxa: skriv ett tal och berätta om hur man firar Midsommar i Sverige

Och så lite bra pluggmusik på det!:

Kommentarer
Postat av: Hanna H

がんばって!!! :D

2012-06-18 @ 16:23:46
Postat av: Linda

はい!がんばります! ^_^

2012-06-18 @ 17:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0