ÖVERLYCKLIG!

Herregud jag vet inte vad jag ska säga eller göra!!! Är bara så himla glad!!! Nyss ringde Madeleine från explorius och berättade att jag har fått min placering! Blev helt paff! Och är fortfarande heeeeelt paff! För det hon hade att säga var helt underbart!!!!

Här är det:
JAG KOMMER BO I TOKYO!!!! I ett område som heter Tama och ligger i sydvästra Tokyo! :)
Jag kommer bo hos en och samma värdfamilj HELA ÅRET!!! :D
Och min skola heter Toko Gakuen High School :DDDD

Det är allt just nu!!! Ville bara skriva nu när jag precis har fått reda på det!!! I'M SO HAPPY!!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kul :)

2012-05-24 @ 13:28:59
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0