Lite överlevnadstips sådär - Pt. 2

Införskaffa "Skirt Pants" , det är de korta tightsen du har på dig under kjolen. Du ska göra detta av 2 anledningar,
1. Du slipper frysa rumpan av dig när det blir höst/vinter
2. Du slipper obekväma händelser såsom att kjolen blåser upp på vägen hem från skolan ...Talar av egen erfarenhet.
 
Sov på rätt lektioner - Det är (som tidigare nämnt) helt ok att sova på lektionerna i Japan. Men för vissa lärare är det inte så jätteok så lär dig vilka lärare som don't give a shit vad du har för dig.
Det kanske låter som jag är jättelat nu men lyssna här då:
På lördagar har jag en (helt seriöst) inplanerad lektion då jag sover - matten på lördagar - för om jag inte sover då kommer jag (helt seriöst) dö någon gång under eftermiddagen då jag har dansklubb mellan kl. 13.00 - 18.00
Så ja. Jag är inte lat.  Jag är ...... I'M A SURVIVOR (läs/sjung med Destiny's Child melodi, tack)
 

Plocka på dig så mycket gratisgrejer som möjligt
På vägen till och från skolan är oftast enklast, många företag vill göra reklam för ungdomar och då brukar de slänga med saker som ungdomar behöver (pennor, skrivblock, mappar etc). Detta är nog min bästa taktik hittils då jag aldrig behöver köpa material till skolan.
 
Fan nu måste jag avsluta igen haha, helt sjukt hur lite tid jag har till att sitta vid datan egentligen... Jaja, påminn mig att fortsätta det här inlägget en annan gång!
 
(Jag mår bra förresten, ibland glömmer jag att skriva det!!!)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du mår bra :) MEN är tveksam till att sova på lektioner .......Hur pluggar du matte isf ???Alltid kul med gratisgrejjer....även jag får då&då nåt här mitt inne i city....senast var det flingor :) De gav jag till lilla storebror ;)

Svar: Mamma, matten är omöjlig tro mig!
Linda Midori

2012-10-31 @ 14:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0