En sista snabbis

Ett sista inlägg när jag fortfarande är i Sverige...
 
Idag träffade jag Kaede som bjöd mig på lunch på restaurang Nagano i Rådmansgatan (Tack för maten Kaede <3)
Sedan åkte vi hem till henne och bara chillade ett tag. Vid halv 5 träffade jag Sofia inne vid TC och vi tog en sista fika på mitt favoritcafé (Wayne's Coffee i Lagerhaus :D) och snackade om grejer. That's right, grejer. Och jag kommer inte kunna snacka om grejer med någon av mina bästa på väldigt länge... >.<
 
Det blev 2 svåra avsked.
 
Nu är klockan lite efter 8 på kvällen och snart kommer min älskling Fanny hit, världens bästa Fanny är det. (Fanny när du läser det här: I LOVE YOU <3)
 
Ikväll ska jag fixa det sista med packningen och mentalt förbereda mig inför morgondagen.
Kl. 10.00 ska jag vara på Arlanda imorrn. Och nästa inlägg på bloggen kommer vara från Japan - Äntligen!
 
Till er här hemma i Sverige - See ya next summer!!!
 
Och till min familj som jag har fått att lova att inte läsa min blogg förrän jag har åkt:
Kommer sakna er såhääääääääääääääääääääääääär mycket! Ni får skriva mycket kommentarer på bloggen och så hörs vi någon gång i månaden på telefon eller skype :) När jag skriver det här har vi inte haft vår filmkväll än men den var säkert jättemysig ^_^ Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad massor av inlägg du hunnit skriva :) jag kommer lusläsa ALLT ! Just nu hoppar jag lite här & var & läser , börjar bli liiiite sömning , varför ? joooo efter er fantastiska filmkväll igår såååå återstod ju en del packning som du & jag ägnade en del timmar åt :)Tänk om vi bara låtit det vara som det var ;) dååå hade vi fått lite mer sömn MEN jag hoppas du kan sova på resan?KRAM & godnatt

Svar: Jag ångrar fett mycket alla onödiga grejer vi packade haha, seriöst ALLT finns här! Ska komma ihåg det till nästa gång lol :P
Linda Midori

2012-08-29 @ 20:40:23
Postat av: Fanny

love you <3

2012-08-29 @ 21:49:42
Postat av: kicki-san

Lycka till :)!
Hoppas jag också kan komma mig iväg till Japan en dag :)!

Svar: Det hoppas jag också! Ganbatte kudasai ne :)
Linda Midori

2012-09-01 @ 19:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0