Exakt 2 månader

Idag är det den 29 Juni. Vilket betyder att jag flyttar till Japan om exakt 2 månader!!!
 
Jag har märkt att det faktiskt kan ha sina fördelar...
Detta blev jag överraskad med av mina brorsor när jag kom hem idag ;)
 
Nej men seriöst, nu när jag faktiskt har så pass lite tid kvar i Sverige så börjar man tänka ordentligt på vilka som betyder. Man värdesätter och prioriterar dem mer än i vanliga fall. Och nu när det är sommarlov har man ju faktiskt mycket mer fritid, vilket för mig innebär att träffa mina nära och kära så mycket jag bara kan.
Och för att vara lite klyschig så slänger jag in ett av mina favoritcitat:
"You don't really know what you've got til it's gone"

Det kan låta lite överdramatiskt med tanke på att jag såklart kommer hem igen och kommer träffa er alla snarare än man tror! :) Det är dock fortfarande bra att ha i skallen!
 
Men hur som helst glöm inte 29 Augusti 2012, det är mitt datum! Då är det bye bye Sweden och konnichiwa Japan!
 
またね!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0