Soft-Landing Camp... Softcamp? ;)

Som jag tidigare berättade så kommer jag befinna mig mitt i Tokyo under de tre första dagarna när jag har kommit fram till Japan :) Det är ett litet läger kallat "Soft-Landing Camp" eller "Softcamp" ;) Där man får lära känna andra utbytesstudenter och få lite viktig information innan man åker vidare till sin värdfamilj.

Softcampet kommer hållas mitt i Tokyo vid ett ställe som heter Yoyogi, vilket är ca. 5-10 min promenad från Harajuku! Vilket för min del betyder mycket shopping ;)

Jag var inne och kollade på deras hemsida (som jag nu har lagt in bland mina länkar) och hittade lite sköna bilder på hur det ser ut där, så jag tänkte visa er :)

Central building:
 
International exchange building:
 
1st meeting room:
 
Reception hall:
 
Athletic building:
 
Large hall:
 
Oka Tei:
 
Longue:
 
Café Fuji:
 
Hur sovrummen kan se ut:
 
Gaaaaanska nice va? :D
Trackback
RSS 2.0