När foggen tränger sig på, tänker jag på dig

Haha en rubrik dedikerad till min fina broder där hemma <3
 
 
Här är några bilder jag tog på vägen hem från skolan idag, det var sjukt dimmigt! Min 3,2 megapixel kamera på mobilen gör inte riktigt rättvisa mot hur det egentligen såg ut!
 
Skitkul skoldag idag, not.
Medan jag höll på att byta om till idrotten säger någon:
"Oh, Linda, förresten, vi har inte idrott idag"
Jag:
"Är det sant? Jaha, okej.. Tack" *Halvvägs ombytt*
Såg istället fram emot dansklubben efter skolan!
 
*Efter skolan, börjar byta om till dansklubben*
En tjej från dansklubben kommer fram till mig,
"Juste Linda, vi har inte dansklubb idag, den är inställd"
Jag:
"Nämen ok, är det så... Jah eh tack" *Halvvägs ombytt*
 
...Sen gick jag hem. Haha
Och det roliga är att jag inte bor hemma den här veckan egentligen, utan hos mina grannar eftersom min värdfamilj är bortrest igen. Men dom svarade inte på mina mail (a.k.a sms) så jag hänger runt här hemma sålänge I guess...
 
Imorgon har alla i skolan prov så jag är ledig - YEAH!
Men har dansklubb så drar till skolan runt 3-4 ändå! :)
 
I helgen var jag i Shinjuku + Harajuku med några kompisar. Köpte 2 mössor och EN KJOL! Den du mamma! Det hade du inte förväntat dig va??? SUrprise, surprise! I like skirts now!
 
... Skriver mer om jag kommer på nånting kul, kan ju vara kul.
Jag e lite borta i skallen har inte käkat nåt än... Ska gå o ta lite yoghurt nu
peace, peace

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken bror är dimmig ?? Tur at du blivit så snabb med att sätta på ( och av ? ) skoluniformen när det blir som idag :)Tror det där med kjol utanför skolan när jag ser en bild med dig när du har kjolen på ;)Hoppas du får skoj hos grannarna denna vecka !

2012-11-06 @ 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0