Förlåt!!!

Förlåt allihopa! Har inte bloggat på väldigt länge nu, vet knappt hur jag ska börja haha.
Börjar väl lite soft med ett inlägg från i söndags då jag tog en rejäl långpromenad med mina värdföräldrar (3 timmar!!!)
 
Vi tog en promenad runt ett litet berg i Tama där vi bor. Lagom svalt/varmt väder även fast det var molnigt. Min värdmamma och jag plockade massor av växter/blad/whatever som vi sedan gjorde tempura och dango (japansk efterrätt, små risbollar i stort sett... bilder kommer XD) av.
 
På ett ställe fick jag riktig "Pompoko"-känsla! För er som inte har sett den animerade filmen pompoko, kan jag rekommendera den! Den utspelar sig nämligen i Tama där jag bor :)
Under promenaden insåg jag hur otroligt hurtig min värdpappa är också.
Bilderna får förklara resten!
 
Some people living out in nowhere, of course they have a vending machine right outside their house!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Woaw 3 TIMMAR !! min långprommis på 50 min framstår som en väldigt kort promenad :)Kul att se bilder !

2013-03-07 @ 10:35:01
Postat av: Steffe

KÖR DIN VÄRDPAPPA PARKOUR?!

Svar: Jag misstänker det
Linda Midori

2013-04-10 @ 12:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0